Monday, December 18, 2006

Pas de la Mala Dona - again...

Dissabte el dia es va aixecar fantàstic. Al Pas de la Mala Dona feia prou sol com per escalar sense samarreta. Quan vem arribar (a les 12h...) no hi havia ningú. Està clar que els sopars d'empresa van causar estralls. Després va aparèixer el Raul amb els coleguis de Sant Benet. Per aparcar millor fer servir la míni-àrea de la curva a mà esquerra que el pàrking de tota la via. Has de fer 100 metres extres de carreteres però t'estalvies fer una maniobra extranya a la zona de l'heliport. De tant en tant hi ha robatoris, tant a un pàrking com a l'altre.

A Rock Fax hi ha una descripció detallada de cada via, però si la llegiu no em vingueu després que heu fet tal o tal altra ruta a vista! ;-) Les ressenyes es poden trobar a Mauri web i al Llibre "Barcelona y alrededores".

Aniversari (V+, *). Per escalfar. Té un segon llarg de 6a+ que recorre l'esperó que es veu des de terra. La reunió es de les que has de passar la corda per dos sellaments. L1 + L2 son 35 metres justos.

Variante (6a, **). Aquesta via m'agrada molt!

Voy como una moto (6a+, *). Em deixa tal cual: com una moto! L'entrada és molt bona, llàstima que la resta de la via baixi d'intensitat.

Bona Dona (v+). De tant humida m'haig de baixar... Cosa extranya perquè dissabte el tacte era (casi) perfecte. Deu ser que per aquí baixa aigua quan plou.

Mediterrani (6b, **). Té un pas entre el segón i tercer seguro. La resta es fa bé. Roger fa el segon llarg (també 6b) tot i que l'equipament - tres seguros exrtes - està fatal. Em penso que L1 + L2 no arriba a 30m però esteu al cas.

Mare nostrum (6c, ***). És la definicó de resistència plafomera pura i dura. Un 6c de referència. No em surt ni de segón. M'he vist millor. Una de les meves vies preferides de tots els temps.

Roger prova Bonsai, cotada en principi com a 6b, i s'hi troba amb una col·lecció de maillons per abandonar aquí i allà. Una via molt dura - 6c mínim - amb caigudes llargues. Avissats esteu. Al final saludem a Raul & crew que estan a la cova de la dreta. M'han dit que allí hi ha alguna via tan brutal Realization però de menys grau. Per qui tingui nivell, es clar.

No comments: