Wednesday, February 14, 2007

Roses-Cadaqués-Roses

"Pixant miro la mar blava
a l'esquerra el Cap de Creus
a la dreta el cap de la fava..."


Em penso que els versos son d'en Carles Riba, bon poeta, millor vividor. La volteta de Roses a Cadaqués resseguint la costa es molt maca i la tornada per l'interior té la màgia del lloc. Hi ha dos moments culminants. Quan desprès d'assolir un coll veus Cadaqués als teus peus i quan a la tornada t'hi troves amb una vista que domina tota la badia de Roses.

Al final vem ser 4. En Sergio, que fa trampes i s'entrena, l'Ester, que derrapa a les pujades, i l'Antonio, segurament la persona més elegant que he vist mai a sobre d'una bicicleta, quina classe!


En Sergio ha penjat la ruta al wikiloc i unes fotos al seu flickr. Les fotos d'aquí son de l¡Ester. Uns quants consells: NO seguiu el GR al sortir de Roses, no és ciclable. Millor agafar la pista i deixar-la a la primera curva per a empalmar més endavant amb un camí ciclable. Reserveu forces per a la tornada, la pujada fora la trovareu al sortir de Cadaqués. I feu una paradeta a una de les platges de Cadaque´s. Diumenge va fer un dia espectacular i s'estava d'allò més bé.

2 comments:

Piter said...

Iepps... interessant ruta per el cap de creus. Me l'apunto que fa temps que tinc pendent una sortida per allí.

Mola això d'utilitzar el wikiloc, jo m'hi vaig registrar, pero encara no hi he penjat res.

Apa.. vagi b!!

jaumeplanellpiqueras said...

Gràcies per la descripció de la ruta, a mí també m'agrada de tan en tan agafar la BTT, que no tot és escalar.