Sunday, December 09, 2007

Margalef

Dissabte al matí hi havia tantes furgonetes al pàrquing del pantà que per un moment vaig pensar que allò era una romeria gitana.

Ara bé, gràcies a les 494 vies i 39 sectors que surten a la guia (5€ al refugi, totalment actualitzada, surt tot i el grau està ajustat) la gent es distribueix força. Per estar sols només cal planificar una mica.

Can Mansettes

Aquí trovem a la Marta i l'Albert. El sector està situat a al sud del pantà i té forma de castanya gegant. Agafa sol per la tarda. Les vies de quart i cinqué son boníssimes. Nosaltres escalfem en un 5+ i dos 6a+ amb les entrades més dures de tots els 6a+ del mòn...


Can Net

Son dues plaques que hi ha a uns 500m de l'anterior sector. A l'esquerra bombo i placa. A la dreta placa i rampa.

Jo faig la "Pluma de puta" (6b+) que és una via maquíssima... amb un nom molt lleig. Totalment recomanable, després d'un primer pas tremendo ve una placa d'apretons i aguante.

Encabat el Roger fa els 7a, 6c+ i 7a+ de l'esquerra amb entrades difícils seguides de plaques de continuitat. Les vies son 5 estrelles! El Roger mirant "Cop de còdol", 6c+:


...i fent-la!


Jo provo "Múrgules salvatges" (6a+) i em sembla dura, dura...

Va entrar el sol a partir de les dues.

Racó de les Espadelles

El sector de moda: 20 cotxes al pàrquing, sobretot furgos però també... un Twingo! De qui és el Twingo!??

Ultrafan del Twingo!!

La paret és una mena de Racó de Missa en miniatura, amb vies de 15 a 25 metres i abundància de setà i vuité grau. Els sisès estan al principi i 500m més enllà, en un bombo gris anomenat Cingle de les Solanes que apareix rera un revolt.

Jo estic molt cansat i provo alguna de les vies fàcils de l'entrada (la 1 i la 4, canto i passos a on cal resoldre, resistència a tope) però Roger està imparable i fa "In Extremis" (6c+ que casi faig en top-rope), "Beta de boira" (7a, alpina), "Franja de ponent" (7a, conti) i casi treu "Amb pal no dona pal" (7b, conti conti conti). Aquí l'interfecte sota aquesta última en plan ying-yang:


Accés. Completant la informació de la guia: cal sortir de Margalef, arribar a la carretera, girar cap a Ulldemolins, seguir fins al quilòmetre 22. A uns 100m surt una pista en bon estat cap a la dreta. Seguir-la uns 5 ó 6 km fins a trobar una baixada forta i un revolt a la dreta. Veureu unes fites i un tronc sec i un pàrquing. El camí cap al sector passa al costat de la barraca que està a tocar d'on es deixa el cotxe.

6 comments:

PGB said...

Margalef es un paradis per l'esportiva! :) Tinc ganes de tornar-hi (aixo si, abans tocara fer una bona sessio d'entrenament de continuitat hehehe).

El Roger esta imparable, a veure si li faig un toque quan estigui per La Bisbal! :)

Roger said...

ostia tio
me mola el blog, senzill pero molt txatxi
Avui tenia bones agulletes, pero la Elodie m'ha fet un massatge thai de dues hores i mitja que he sortint flouting in the space!!
a reveure nano

Roger said...

buenu buenu
torno a ser jo, es que ara que se m'han obert totes les fotos veo que repito mas que la cebolla (¿es diu així?). En fin que mi abuela y mi novia contentas de verme tanto pero a ver si vamos a escalar con mas gente per tenir mes cares. En fi neng, escrius millor que el Buenafuent!

Josep Rivera said...

pero quien éee la Elodie!?????

Josep Rivera said...

...si la Elodie serveix per les agulletees que passi per casa, en tinc per tot arreu!

Roger said...

es la amiga de la Bene que estava a l'intensiu (te faccions asiatiques) recordes....?